lördag 4 juli 2009

Mina racegrabbar

Lillis och Mille i full action kolla Lillis muskelpaket (den beiga) och han är avlad på utsällnings linjer han har racelinjer muskler som vissa kallar dom för fast han inte är det :) han blir 8 år i Jan så dom som kallar det så vet inte vad dom pratar om och han springer inte hälften så mycket som race hundarna gör hans muskler fanns där än då och styrkan har han men får först upp farten efter sådär 150 m han kommer i slutet av loppet ,så rundbana 550m kanske skulle ha gått.Mille där imot har snabbheten och viljan för han blir GALEN om någon drar förbi honom :) hade jag kört honom mer på racet hade han GARANTERAT varit med i A finaler men som sagt jag vill inte det för jag är ingen tävlings människa så, utan mina grabbar springer för att dom ska ha roligt jag klarar inte av det här med att fara runt och tävla över allt ,men alla funkar vi olika som människa :) Ska prova hans son Enzo på race och lur tror jag han springer som en Gazell han flyger fram hoppar över dom andra grabbarna för att komma förbi han är faktiskt snabbast av mina 7 grabbar :) och hans far Mille tar inte det han blir vansinnig på honom i sandgropen när dom springer ,dålig förlorare kallas det väl :)

Inga kommentarer:

DIVA 2v

DIVA 2v